nu kwam ik net tot de ontdekking dat er maar uit een
van de 2 uitlaten ook werkelijk iets uit komt
.namelijk de
(van achter gezien).ook bij draaien in hogere toeren komt er rechts niets uit de uitlaat.
iemand hier ervaring mee
zou ik dit zo kunnen herstellen,of moet er een nieuwe uitlaat onder? de bestaande uitlaat ziet er nog zeer goed uit.
en...iemand die mij snel kan vertellen hoe ik best de uitlaat demonteer,waar
ik zeker op moet letten.etc...dan zou ik deze morgen proberen te demonteren,
mischien zie ik dan zo wel wat er fout kan zijn.
alvast bedankt gille.





