BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1
Vering iets lager
  • Avatar gebruiker
    quinternet
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 90
    GeregistreerdCOLON wo maart 03, 2010 9:54 am
    WoonplaatsCOLON IJsselstein

    Vering iets lager

    door quinternet » di mei 29, 2012 4:16 pm

    Hoi,

    Een paar weken geleden heb ik mijn hydragas vering laten oppompen, maar hij staat nu veel te hoog. Ik kan natuurlijk terug gaan naar de garage, maar kan ik 'm zelf niet een beetje leeg laten lopen? Of stel ik nu een hele domme vraag?

    En zo niet: Hoe?

    Gr.
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: Vering iets lager

    door BlackFox » di mei 29, 2012 4:41 pm

    Yup, gaat zeker. Onder je voorste klep lopen de leidingen van de ophanging, daar kun je ze via de ventielen ook laten leeglopen.

    Is dat slim? Absoluut niet, want daar staat in de 1ste plaats serieus wat druk op en je wilt die vloeistof niet in je ogen krijgen. En kans is groot dat je veel te veel aflaat waardoor hij weer niet op de juiste druk staat. En een beetje op het gevoel ga je ook links en rechts niet de juiste druk krijgen vrees ik.

    Best dus even terug gaan, of bij iemand langsgaan die wel het juiste materiaal heeft er voor. En uiteraard lowering pins steken om dit te vermijden ;)
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten