De wagen onderaan in 3de gezet en zo naar huis gereden. Het was een wonder want telkens stonden de lichten op groen, ik heb echt nergens moeten stoppen. Gelukkig voor de koppeling
Maar nu zijn we een weekje verder en het is schitterend weer en normaal zou ik nu achter het stuur zitten met het dakje open en genieten van een ritje richting Ardennen.
Tja, spijtig genoeg zijn de versnellingskabels nog niet binnen. Niks aan te doen, ik zal van de gelegenheid gebruik maken om het verder te poetsen.
Stiekem ga ik af een toe eens in de wagen zitten en waan ik mij in de Ardennen
Ik geef toe, het is misschien een beetje gestoord maar ieder diertje zijn pleziertje zeker
Aan allen die dit weekend met hun MG(T)F-ke rondrijden, geniet er van !!!
Guido & Katrien



