









ttdesign6 schreefColonVandaag de betreffende F op bezoek gehad en na even inspecteren was het raar bewegen van de softtop al snel duidelijk. De bout die de softtop op zijn plek houdt aan de rechter kant ontbrak gewoon. Enkel het elektrische systeem van het dak hield hem nog op zijn plaats waardoor alles ontwricht werd.
Alles werkt weer.![]()
ttdesign6 schreefColonIk had btw niet gedacht dat een automaat toch zo vlot zou zijn, aangenaam verrast dus.

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.