NL doet niet zo moeilijk als belgie dus mag geen probleem zijn denk ik.
Novex heb ik zelf nooit van gehoord (ben zelf mechanieker) dus ik vrees dat dit een budgetmerk is en dat is meestal af te raden op een F/TF
De F/TF moet zeer stevige zijwanden hebben op de banden daarom dat de meeste inderdaad best kieskeurig zijn op de banden, enige banden die ik onder mijn auto op moment wil zijn de toyo's of de yokohama's maar ik rij dan ook wel best sportief.
Weet je toevallig wat de oude banden waren van merk?
800euro valt best mee veronderstell dat het inclusief collector en alles is? of is het enkel de backbox? Het is uiteraard wel custom en uniek

Hmm stilvallen en knipperende lichtjes? Zou je alternator eens nameten dan met een voltmeter of hij nog genoeg laadt. Indien deze in orde is kan het ook zijn dat de batterij aan zijn einde geraakt maar dan zou hij eigenlijk ook traag rondgaan bij het starten