door Bruce » di mei 15, 2012 10:10 am
Een een jaar of twee geleden heb ik samen met Pete en Sir Charles van dit forum meegedaan aan een rijvaardigheidstraining op het circuit van Zandvoort. Dit dede wij toen samen met de Opel Speedster club en de Lotus club, een verzameling auto's redelijk aan elkaar gewaagd.
Gister ben ik weer een dagje op het circuit geweest omdat een vriend van me daar in een Porsch, Lambo, Auston Martin en Ferrari ging rijden en het begon toch wel weer te kriebelen.
Ik heb het ff opgezocht een een hele dag rijden op het circuit kost je 160 euro.. je rijd in groepjes van 8 auto's in de eerste auto rijd een ervaren bestuurder met je mee, na twee rondjes stop je, hij stapt in de auto achter jou en jij start achter aan de rij en zo blijf je rouleren en gaat het treintje steeds harder.. ik heb toen 90 km op het circuit gereden en heel veel geleerd. Een onvergetelijke dag.
Belangrijk om te weten: het is een training dus dit word gedekt door de meeste verzekeringsmaatschappijen of is bij te verzekeren tegen redelijke kosten.
Ik wilde eens polsen of er hier animo is om weer aan zo'n dag mee te doen.
Interesse:
1) Bruce
2) ...
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping