door Marjo » wo mei 09, 2012 9:51 am
Toen het zo geregend had zag ik water aan de rechterkant achter het voorwiel vandaan komen, ik als leek gelijk in "paniek". Gelukkig was mijn man op de tennisclub in vergadering en in die commissie zit iemand die er verstand van heeft. Die heb ik uit de vergadering gehaald om te kijken. Hij gaf aan dat het water was, en uit de kokerbalk kwam....(en dat dat vaker vookomt bij mg)
Kan iemand me in makkelijke marjo taal uitleggen hoe dat erin komt, en hoe het kan dat het aan de linkerkant niet is? We hebben alle vloeistoffen nagekeken en niets aan de hand!
ps. Ben niet veel hier, veel heen en weer met mijn vader naar het umcu. Vrijdag horen we of het uitgezaaid is naar de longen en welke behandeling (bestraling en chemo) hij krijgt en wanneer dat begint. Is een beetje heftige periode hier!
Grtjes Marjo
Trotse eigenaresse van een :
MGF 1.8i VVC in de kleur Britisch Racing Green