Afgelopen weken veel gezeur gehad met wel of geen 2de airbag en ABS ( de dealer beweerde dat dit exemplaar een 2de airbag en ABS zou hebben, maar dit bleek niet waar te zijn..) maar uiteindelijk zijn we toch zeer tevreden met onze MGF, liever een Airco dan een 2de airbag.
Hij heeft nu nog even zijn harde hoedje op maar morgen krijg hij zijn De hardtop zit er nu nog op (i.v.m. het naar huis krijgen van de Hardtop) maar morgen gaat de hardtop eraf en hopelijk kunnen we een dezer dagen open rijden.
Hier nog wat foto's:
Jarno
p.s. De spatlappen zitten er (tot mijn grote teleurstelling





TF 135 Elegance / Midget
