Indien de wagen laag staat is de kans groot dat er een lek is in de Hydragas bol of intern of in de leiding. Ik heb tot hiertoe nog geen lek opgemerkt. Ik ga straks de wielen verwijderen en ga het systeem verder bekijken.
Vooraan staat de auto vanaf naaf tot onderrand spatbord op 30 cm en achteraan op 28 cm.
Ik stel vast dat de hydragas units toch zeer gevoelig zijn en vaak stuk gaan.
De hydragas suspension units blijken nieuw zowat uitgestorven te zijn. Ik heb gemerkt dat er fabrikanten zijn die veersystemen aanbieden, maar ik denk dat die toch een ander weggedrag geven.
Is er geen enkele fabrikant die een alternatief aanbieden voor de hydragas units?
Alvast even een foto van de wagen.

Straks alvast meer foto's.
Mvg Guido





