





RemcovanKuilenburg schreefColonHey Jacques,
Allereerst welkom op het forum. Er loopt hier heel wat know how rond niet wellicht jou kunnen helpen met het probleem.
Maar heb je een druk meter op je motor blok zitten waardoor je kan zeggen dat je druk weg valt? Als er een pakking lek zou zijn dan moet hij daar ook olie verlies hebben.
Welke olie gebruik je?

jacqueshoeks schreefColonOp het moment de koude motor start is er voldoende olie in het carter aanwezig. Tegen de tijd dat de motor op bedrijfstemperatuur komt is het carter nagenoeg leeg, loopt de oliepomp in de lucht,








Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.