ook dit visueel probleemje is ondertussen van de baan

,
heb gisteren; de hardtop weer naar de kelder gedaan,
de winterbanden weer in het hoekje, de zomerbandjes erop,
eens goed afgespoten en nu weer lekker toeren.
het eerste weekend dat ik kan is gelijk een superweekend.
het mooi opboenen etc. zal tot na het weekend moeten wachten.