MGTF kleine lek gecrasht.
  • vespa
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 62
    GeregistreerdCOLON ma aug 03, 2009 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotselaar

    MGTF kleine lek gecrasht.

    door vespa » ma maart 12, 2012 9:17 pm

    Vrijdag een ongeval gehad :(. Gans de voorkant naar de "kleurpotloden":shock: .
    Woensdag begin ik te demonteren en zal ik een inventaris maken van de stukken voor herstelling.
    Iemand een idee waar tweedehands of nieuw plaatwerk kan gekocht worden.Voorklep en voorbumper zijn zeker niet meer te herstellen.Wat zijn zowat de gangbare prijzen?
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    Re: MGTF kleine lek gecrasht.

    door Rob » ma maart 12, 2012 9:22 pm

    Da's niet zo mooi, big bummer. Alleen plaatschade of ook onderliggende delen?. Lijkt me wel als ook je bonnet naar de "@#$%@#$#@$" is.
    Ik neem aan dat je er zelf ongeschonden vanf gekomen bent?
  • vespa
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 62
    GeregistreerdCOLON ma aug 03, 2009 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotselaar

    Re: MGTF kleine lek gecrasht.

    door vespa » ma maart 12, 2012 9:44 pm

    Wij zijn er gelukkig heelhuids vanaf gekomen.
    Mentaal is dat wel een opdoffer nu het goede weer voor de deur staat.
    Op het eerste zicht dus : de Bonnet ,bevestigingsplaat van de bonnet ,de voorbumper ,de koplampen , de bumperplaat , en de twee spatborden zijn een beetje naar buiten geplooid maar waarschijnlijk nog te herstellen .
    Donderdag zal ik meer weten.
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: MGTF kleine lek gecrasht.

    door ovi » di maart 13, 2012 9:38 am

    Ik moet even kijken waar ik mijn wintervelgen gekocht heb want die hadden 2 TF's staan om af te breken dus.... thumbsup
  • Avatar gebruiker
    etienne
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1222
    GeregistreerdCOLON di aug 26, 2008 5:56 pm
    WoonplaatsCOLON brunssum limburg (nl)

    Re: MGTF kleine lek gecrasht.

    door etienne » di maart 13, 2012 10:00 am

    Een geluk bij een ongeluk dat het alleen maar blikschade is ... op marktplaats of ebay kom je wel veel tweedehands tegen dat zal niet zo,n probleem vormen.

    sterkte met alles thumbsup
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: MGTF kleine lek gecrasht.

    door ovi » di maart 13, 2012 10:51 am

    Gevonden!

    Dilissen Overpelt: 011/66 13 67

    Die had juist voor de winter 2 TF's binnen gekregen dus kans ik groot dat die alles heeft. :wink:
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

    Re: MGTF kleine lek gecrasht.

    door Arjan » di maart 13, 2012 7:53 pm

    :shock: Sterkte...gelukkig alleen schade aan je auto, maar toch erg vervelend.
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: MGTF kleine lek gecrasht.

    door luigi1515 » di maart 13, 2012 9:10 pm

    Inderdaad zoals Arjan zegt, gelukkig alleen schade aan de auto! Plaatwerk is te herstellen gelukkig.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: MGTF kleine lek gecrasht.

    door Bruno » di maart 13, 2012 10:09 pm

    Dju, dat is niet leuk te noemen, zeker niet gezien de staat van het voertuig.
    Sterkte en als ik je met iets kan helpen, hoor ik het wel.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • vespa
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 62
    GeregistreerdCOLON ma aug 03, 2009 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotselaar

    Re: MGTF kleine lek gecrasht.

    door vespa » wo maart 14, 2012 12:20 am

    Morgen begin ik te demonteren en neem dan contact met Overpelt.
    bedankt Ovi.
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    MGTF kleine lek gecrasht.

    door RemcovanKuilenburg » wo maart 14, 2012 11:04 pm

    ovi schreefColonGevonden!

    Dilissen Overpelt: 011/66 13 67

    Die had juist voor de winter 2 TF's binnen gekregen dus kans ik groot dat die alles heeft. :wink:

    Heeft hij nog een crashbox voor de TF van Bruno?
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • vespa
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 62
    GeregistreerdCOLON ma aug 03, 2009 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotselaar

    Re: MGTF kleine lek gecrasht.

    door vespa » do maart 15, 2012 12:51 am

    Vandaag naar Overpelt gebeld : geen stukken stukken meer in voorraad ! :o
    Na wat zoekwerk op internet toch een volledige kop van een TF inclusief radiator gevonden in s'Gravenmoer Noord Brabant NL.
    Een meevaller, de stukken worden vrijdag geleverd !
    Alle beschadigde delen zijn nu gedemonteerd.
    De bonnet , Bumper valance front , front bumper armature , Bonnet locking platform , de twee koplampen .
    De radiator was uit de supports gerukt maar vertoonde slechts een kleine oppervlakkige beschadiging.
    Heeft er soms iemand een tekening of foto van de bevestiging van het bonnet locking platform ,al de bevestigingspunten staan natuurlijk paraplu.
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: MGTF kleine lek gecrasht.

    door Andros » do maart 15, 2012 1:03 am

    's Gravenmoer, daar woont precies een bekende van het forum ;)
    De nachtspotter!
  • vespa
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 62
    GeregistreerdCOLON ma aug 03, 2009 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotselaar

    Re: MGTF kleine lek gecrasht.

    door vespa » vr maart 16, 2012 9:56 pm

    Vandaag werden alle stukken geleverd .
    Gelukkig was de binnenkop er ook bij ,die heb ik nodig want het frame van de beide lichten was ook geplooid .
    Ik ben nu de puntlassen aan het doorboren zo dat deze frames los komen van de binnenkop om deze daarna te kunnen monteren in mijn TF .
    Vermits ik geen puntlastoestel heb zal de montage van de frames zal deels met bouten en deels met revetten uitgevoerd worden .Om het geheel te versterken wil ik een tweecomponentenlijm gebruiken.Iemand een idee welke daar best voor gebruikt wordt.
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: MGTF kleine lek gecrasht.

    door RemcovanKuilenburg » vr maart 16, 2012 10:06 pm

    Bouten en revetten :shock: :roll: :no: Doe mij een lol want het kan ook op een andere manier. Ene plaat gat boren, klemmen en dan proplassen. Je gaat toch niet kansloos goedkoop je auto opknappen.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten