Volgens de krant kun je op de site http://www.jebentalsnelduurzaamopweg.nl kijken of je auto op deze brandstof mag rijden.
Maar ja, zoals wel vaker gebeurt, op deze site hebben ze nog nooit van MG of Rover gehoord.
Dat maakt onze auto's wel lekker exclusief natuurlijk
En ik krijg dan ook weleens de neiging om dit soort nitwitz te bellen met de vraag of mijn Fisker Karma dit goedje mag tanken
Maar goed. Wie weet of onze troeteldieren op dit goedje mogen rijden?




