door Kachel » do maart 08, 2012 9:51 pm
Ik wil binnenkort de decat gaan monteren.
Ik heb de bouten en moeren al ingespoten met WD-40, morgen ga ik eens proberen omde cat eronder weg te krijgen.
Mocht dit niet lukken vanwege vergane moeren is dan slijpen de enige optie of zijn er nog alternatieven?
Verder ben ik nog op zoek naar een pakking setje, ik kan in Nederland alleen Pauls parts vinden. Weet iemand nog een adresje? Zou Brezan oid dit ook hebben?
MGF VVC 1996 British racing green