door D.B.C. » ma maart 05, 2012 7:03 pm
Zoals de titel al luid wil ik de olie en de kvs vervangen.
Ik neem aan dat er ergens een dop zit dat ik open kan maken en dat dan de olie uit mn motor loopt, maar als ik dan mn auto op bokken heb dan staat de achterkant automatisch wat hogen en schuin naar voren, loopt de olie er dan nog wel goed uit?
Toen Remco en Bruce vorig jaar even een kleine inspectie hebben gedaan aan de auto kwamen ze tot de conclusie dat ik een olie lek heb en na een paar keer stationair warm draaien merk ik ook dat er een olie plasje onder mn auto ligt. De vloeibare pakking zou vervangen moeten worden en ik hoop dat hierbij het probleem mee opgelost is.
En omdat ik nu olie smurrie heb in het motor compartiment wil ik dat uit eindelijk graag schoon hebben, maar hoe kan je zoiets reinigen?
Ik wil ook de KVS vervangen, maar hoe kan je dat het beste doen en hoe kan je die leidingen flushen? en het idem probleem van de schuine stand door de bokken?
Groeten
Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.