Mijn F staat dan ook al vrij lang still in de kelder bij famillie, binnenkort terug bovenhalen en genieten.... maar wil eigenlijk meer vermogen :p
Nu heb ik een MG F Trophy zien staan niet te ver van mij MAAR op NL kenteken.
Hoe "moeilijk" is het tegenwoordig voor de nodige papieren/keuring te doen voor invoering? Vermits de F nog geen EU gelijkvormigheids attest had is het niet gewoon simpelweg een keuring verkoop denk ik?
Iemand hier ervaring mee zou ZEER graag een trophy hebben en je vind ze niet zo makelijk

