Kan nu niet meer terug. Mijn F heeft een full respray gehad. Ik heb hem weer helemaal strak laten trekken. De bonnet vent vond ik erg kitscherig worden, dus die heb ik achterwege gelaten. Wel komen originele RVS grilletjes deze kant op, daar de grilles die erin zaten niet echt waren.... Zagen er nogal verweerd uit, en de zilveren verf liet los....
En dan de kleur.... Origineel Tahiti Blue wederom......
Maar bovenop is m'n F niet blauw meer. Hij is in twotone colour gespoten.
Vanaf de knik in de zij/bovenkant is m'n F zwart geworden. De lijn loopt door tot in de rand van het derde remlicht. Leuke bijkomstigheid... Alle deuren en kleppen kunnen open gezet worden en de kleuren lopen STRAK door!!! In de deuropening zie je de scheiding zwart blauw ook terug komen.
De kleur zwart is metallic geworden met een tipje parelmoer erin. Hierdoor een egale glans over de gehele auto, en valt de zwart-blauwlijn in eerste opzicht amper op. Het zwart is versneden met de zelfde Tahiti blue, maar is wel een standaard mengkleur. Moest er echt naar zoeken, tussen de 101 soorten zwart. Ga er in ieder geval niet op stickeren nu. De auto heeft een strak uiterlijk gekregen.
Foto's post ik snel. Moet 'm nog beetje in elkaar schroeven




