door etienne » wo jan 18, 2012 8:58 pm
Vandaag was mijn mgf afgekeurd op de bevestigingen van de achterste dempers en de linkse stuurkogel.
wat betreft de achterste dempers daar bleken de rubbers half uit de dempers te liggen, nu is mijn vraag is het gewoon een kwestie van de rubbers terug op de plaats persen of kan ik die rubbers het beste vervangen?
ik ben al op zoek naar die betreffende rubbers op internet maar ik kan ze niet vinden mischien iemand een tip ?