





gille schreefColon
maar ben tot de conclusie gekomen dat:
als de motor meer als ong. 2700toeren maakt er geen watercirculatie meer is
in het expantievat??
is dit normaal en indien niet waar zou ik hiervan de oorzaak kunnen vinden,en verhelpen???






gille schreefColon@schrokke
ik heb net een ft bijgekocht,en bij deze blijft het koelwater gewoon stromen op hogere toeren??


RemcovanKuilenburg schreefColonEen FT?
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.