door ttdesign6 » do dec 15, 2011 3:14 pm
Een tijdje geleden had ik last van een hard geluid rond de 100 km/h. daaronder en daarboven was het meteen weer weg, maar de uitlaat (vermoeddelijk) brulde toen wel heel hard. Daarna is o.a. het flexibele gedeelte van de uitlaat vervangen en leek het minder.
Sinds een paar weken is het geluid heviger geworden. Ditmaal als ik naar rechts stuur. Bij de minste stuurreactie deze kant op hoor ik een zwaar luid geluid dat bij rechtuit en naar links meteen weg is.
zou dit iets met een lager te maken kunnen hebben? De auto is pas gekeurd, zonder ook maar enig aandachtspunt over de lagers. Of wat zou het anders misschien kunnen zijn?
Ook lijkt het alsof de auto wat aanloopt als ik naar rechts stuur.
voor het geval dat, nee, dit is niet een of ander piepje dat in de auto te horen is dat niks voorstelt, dit is duidelijk iets waar naar gekeken moet worden.
Eventueel dat Etienne me volgende week kan helpen aangezien dan de inlaatpakking vervangen gaat worden, daar ik al een tijdje kvs verlies heb.
Alvast bedankt voor de hulp!
Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman