Heeft er iemand enig idee hoe deze beschadiging kan optreden? Kan dit het gevolg zijn van speling binnenin zodat deze tegen de bourage komt? Graag jullie mening of ik me zorgen moet maken of niet. O ja er mag toch maar 2.2 liter olie in de bak dacht ik, niet?

