De voorste remmen zitten rechtstreeks met één leiding (later volgt een t-stuk) op de hoodremcilinder aangesloten maar de achterste remmen zijn aangesloten via een dubieus ding (in-uit)waarna achteraan de wagen ook wel een t-stukje zal volgen (niet gevonden ivm geen brug)
Ik denk dat het dubieuze ding de remkracht verdeler is (vermindert de remkracht naar de achterste remmen)
Kan iemand nakijken of dit onderdeel verschilt tussen de normale F een de Trophy, zonder ABS ?
Verdelen ? met Lucas erop en het T-stuk:






TF 135 Elegance / Midget