door Kobold » vr dec 02, 2011 10:26 pm
Ik ben wat verward....
als ik de peilstok uit de koude motor neem en terugsteek na het schoonmaken, zie ik op de achterzijde van de stok een dun streepje, maar dan boven max. (het greepstukje van de vuldop af)
Aan de voorkant zie ik eigenlijk geen peil....het plastic bolletje is alleen nat.
ook, als ik heftig rem of een scherpe bocht naar links draai ( met +45 km/h een haakse bocht)
gaat m'n oliedruklampje branden.
Hij rookt en lekt niet, vorige week vanwege dit nog een halve liter 5W30 opgetopt, maar ik vind hem wel tikken..
gekocht: 69.000km So far: 76.000 km, '97 1.8vvc brg, bodysuit, Dunlop SP sport1, Heritage hardtop, 1e koppakking
To do: nieuwe bougiekabels, SS coolingtubes, winterbanden (november), distributie + spanrollen en waterpomp, witte knippers, gerookte achterlichten, (laten) detailen
Wishlist: K&N / Pipercross Viper / MS Vader, 52mm TB, 4-2-1 manifold, sports cat,performance uitlaat