vandaag de-cat vervangen door catalisator en naar de garage gereden waar de HGF in augustus gerepareerd is, verwarming bleef tot mijn verbazing koud!
mijn verhaal over het bezoek bij Speedcentre verteld, kreeg geen reactie over de klepstoter.
T4 was voor de garagehouder niet bekend en afstellen kan je bij zo'n auto niet (dat heb ik zaterdag toch wel even anders gezien)
blijkt dus dat hij weinig ervaring met MG heeft maar wil het een en ander volgende week maandag wel nazien.
echter bij aankomst terug thuis (een afstand van 16km) kokende koelvloeistof terwijl de watertemp. iets boven het midden was en olietemp.120 dus niet abnormaal. ventilator voorin draaide.
even laten afkoelen en radiateur en kachel proberen te ontluchten, kwam echter alleen koelvloeistof uit maar geen lucht.
weer gestart, heftig borrelen in 't reservoir. morgen bij daglicht nog eens alles nazien.
zal toch niet weer een HGF worden na ca 2700km
?wordt vervolgd








