door Nem58 » zo nov 20, 2011 5:28 pm
Bij mijn andere auto heb ik met een lang steekmes de lijm voorzichtig weggehaald. Dan even wrikken en de spiegel laat los.
Nieuwe "stickertjes" om de spiegel weer vast te plakken zijn bij iedere autozaak te krijgen.
Wel zorgen dat je alle oude lijmresten goed weghaalt en dat je de ruit vervolgens ontvet.
uhm... geen F meer maar een Hyundai Tucson.