T'is dan wel crossposting, maar aangezien het merendeel van de gebruikers zich enkel maar in dit forumonderdeel begeeft en de animo redelijk laag is naar mijn mening, even dit bericht :
Zijn er niet nog meer liefhebbers die aan de Meguiars sponsoraktie deelnemen ?Ik mag hopen van wel. Dit is jullie kans om jullie bijdrage te leveren aan dit forum, zonder dat het jullie zelf geld kost, integendeel. Je betaalt geen euro meer dan in de winkel, dus indien je producten nodig hebt, is het NU de moment ze te bestellen. Een win-win als het ware : Jullie krijgen jullie benodigde producten, persoonlijk geleverd (je moet er de deur zelfs niet voor uit) + jullie forum, dat jullie met raad en daad helpt (af en toe zelfs trakteert), wordt hierdoor geholpen om overeind te blijven.
Meedoen aan deze sponsoraktie wordt zelfs een beetje beschouwd als een waardering, een bewijs, zeg maar, dat jullie van jullie forum houden. T'geeft ons ook de moed er elke dag voor te gaan. De arbeid om dit forum online te houden is gratis en met veel plezier gedaan. De hosting o.a. is dit jammer genoeg niet. T'zou leuk zijn dat het merendeel van de mensen die hier aan meedoen eens niet de moderators zelf zijn, dus please, check even jullie kast in de garage.
Maar wees supersnel, want ik probeer deze week de producten te bemachtigen.
Schrijf jullie bestelling hier op het boodschappenlijstje :
KLIKBij voorbaat dank voor jullie bijdrage, ten zeerste gewaardeerd !!