Ik heb lange tijd geleden mijn tankdop vervangen omdat de oude begon 'af te bladeren'. Al gauw bleek dat de nieuwe wat uitstak en niet perfect erin viel zoals dat normaal zou moeten. Als ik de tankdoppen vergelijk is er niets aan te zien en het viel Bruno ook al op dat ie iets naar buiten stond. Iemand een idee? Ik merk verder geen teruggang in de brandstof (in ieder geval niet zo gigantisch dat het merkbaar is

) Het is alleen dat het wat vreemd uitziet. Iemand een idee? Ik heb ook al de site op internet gevonden waarop staat hoe je de tankdop uit elkaar kan halen, en in hoeverre dat mij is gelukt, merk ik toch nog geen verschil als ik 'm in elkaar heb gezet. Of beter een andere aanschaffen en deze van te voren eerst even passen? Ziet er gewoon wat gestroomlijnder uit als hij mooi erin valt
