BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1
Niet functionerende knipperlichten
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

Niet functionerende knipperlichten

door luigi1515 » za nov 05, 2011 3:15 pm

Ik ben bezig geweest mijn mgf interieur om te bouwen naar mk2. Daarvoor heb ik ook een nieuw stuur geplaatst. Sinds ik dit heb gedaan doen mijn knipperlichten het niet meer. Ik weet zeker dat het geen zekering is die is doorgebrand, want de verlichtingen van de instrumenten doet het wel gewoon. Daarnaast heb ik ook een nieuwe zekering geprobeerd maar hetzelfde verhaal: instrumentenverlichting doet 't, knipperlichten niet. Het gaat om alle vier de knipperlichten, dus ik denk dat ergens in het systeem iets fout zit (de kans dat alle lampjes tegenlijk kapot zijn gegaan is toch wel klein ofniet?) Zou het er iets mee te maken kunnen hebben dat ik het stuur heb verwisseld en zo misschien iets verkeerd is gegaan met de knipperlichten'hefboom'?
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

Re: Niet functionerende knipperlichten

door BlackFox » za nov 05, 2011 4:02 pm

Werkt je toeter nog en krijg je ook een SRS foutmelding toevallig?
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

Re: Niet functionerende knipperlichten

door luigi1515 » za nov 05, 2011 5:22 pm

@ Blackfox: de toeter werkte wel nog en ik kreeg geen SRS melding. Dus het had ook niets van doen met de draadklok (of hoe je dat lint in het stuur ook noemt ?? :mrgreen: ) of met de airbag.

Het probleem is opgelost. Het knopje voor het gevaarlicht zat niet, waardoor dus waarschijnlijk een onderbreking in het systeem zat vermoed ik. Knopje vastgeduwd en alles functioneer weer. :mrgreen:
BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1