@ Blackfox: de toeter werkte wel nog en ik kreeg geen SRS melding. Dus het had ook niets van doen met de draadklok (of hoe je dat lint in het stuur ook noemt

) of met de airbag.
Het probleem is opgelost. Het knopje voor het gevaarlicht zat niet, waardoor dus waarschijnlijk een onderbreking in het systeem zat vermoed ik. Knopje vastgeduwd en alles functioneer weer.
