




ErikB schreefColonToevallig .... wegens corrosie dien ik ook de remleingen achteraan te vervangen. Ik heb bij Rimmerbros alvast wat spullen besteld, maar de leidingen zelf (het non-flexibele deel) is echter niet te bestellen.
Ik heb van remleidingen maken absoluut geen kaas gegeten en verwacht m'n oude leidingen binnen te brengen bij een speciaalzaak die een nieuwe set op maat maakt.

ErikB schreefColonToevallig .... wegens corrosie dien ik ook de remleingen achteraan te vervangen. Ik heb bij Rimmerbros alvast wat spullen besteld, maar de leidingen zelf (het non-flexibele deel) is echter niet te bestellen.
Ik heb van remleidingen maken absoluut geen kaas gegeten en verwacht m'n oude leidingen binnen te brengen bij een speciaalzaak die een nieuwe set op maat maakt.


Carl schreefColon
Voor zover ik weet zijn de leidingen 5mm, en geen 3/16.







Drikje S1 schreefColonHet eerste proefstukje. Deze lijkt mislukt, het lijkt erop alsof in de flens een haarscheur zit ( niet op foto zichtbaar ).

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.