door Carl » di nov 01, 2011 9:16 pm
Jongens, jongens wat een zooi....
- Instructrices (vrouwelijk dus) die niet kan rijden leert aan hoe het niet moet.
- Net een onderzoek in de kennedytunnel (antwerpen) gezien. Sinds de invoering van de snelheidsbeperking zijn er bijna dubbel zoveel ongevallen door remmende bestuurders net voor de tunnel. Zegt de VAB (de automobilistenvereniging dat de snelheid nog naar beneden moet en dat er een verbod op vrachtvervoer moet komen. NIEMAND die bedenkt dat geen snelheidsverandering aan de tunnel de betere oplossing zou zijn....
- Trouwens de voorbije week een boete gekregen voor het rijden aan 122 km/u op een lege autostrade. Wat een crimineel ben ik toch!
Het wordt tijd dat er terug chauffeurs komen en dat alle randdebielen van de baan gehaald worden. Dat zou pas een daling van de ongevallen geven, zeker in combinatie met goed onderhouden en behoorlijk aangelegde wegen.
Enfin, terug on topic, je probleem met de zelfrijdende auto is dus niet abnormaal. Terwijl je lekker ligt te soezen of de krant leest aan 30/u mag je niet vergeten af en toe op te kijken om wat bij te sturen hé
MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
todo: genoeg voor de volgende jaren .
Save nature ! Drive a GREEN car!