Ik heb sinds enige tijd de oranje front indicators in mijn mgf vervangen voor de witte/heldere. Optisch een mooie upgrade vond ik zelf, echter, bij het vervangen van de grille in mijn bumper laatst zijn de klipjes afgebroken (de uit plastic). Moet ik nu weer nieuwe pinkers kopen (a ongeveer 70 euro) of kan ik die klipjes herstellen. Op het forum had ik al gelezen dat Etienne het had opgelost met een schroef, wellicht anderen die dit ook geprobeerd hebben? Ik heb namelijk het idee dat lijm het probleem niet zal oplossen. Ik neem wel aan dat er meerdere zijn op het forum die dit probleem wel eens hebben gehad, ben benieuwd naar jullie oplossingen/reacties!
Luuk










