door Rene » za jun 18, 2005 9:03 am
Laat ik dat vestje nu net hebben samen met de verbanddoos en de gevaren driehoek.
Maar goed we zijn (zeker sinds gisteren) nog een heel stuk verwijderd van één Europa.
MG TF 135, Anthracite (zwart metalic), carbon-insite
enne,.... standaard, ...... origineel.........oem !!!