Heb nu soms dat na een tijdje sportief rijden, dat ik ineens terug het serieus getok hoor aan mijn motor. Wetende het verschil tussen het bougie en kleppengeluid na vier jaar al (ja de tijd vliegt snel voorbij), deed ik terug mijn motorklep eraf en zag ik tot mijn verbazing dat de nieuwe elise bougiekabels perfect vast zaten (beetje te vast). Na deze te verwijderen, merkte ik dat er een bougie los was gekomen terug. Nu vraag ik me af, hoe komt dit toch? De bougie zag er nog perfect uit en is vrijwel nieuw. Het is nu ook niet op dezelfde plaats dat er eentje loskomt. Is dit een teken dat de draad waar ik ze indraai, zijn grip begint te verliezen? Heb ze allemaal eruit gedaan, beetje proper gemaakt en nu eens geen kopervet er rond gedaan en ze teruggeplaatst en beetje harder aangedraaid (nu niet te hard want dan verne*k je het).
Hebben jullie hier ook met te maken soms, of doen jullie er iets rond? Ik denk dat ik zelf tijdens het zoeken op google één iemand had gelezen die zover al was dat hij locktide ofzo begon te smeren hierop





