dacht zo van: ik heb toch 2 ff'en zal wel eens van pas komen zeker.
nu ben ik deze gisteren bij bruno
gaan ophalen,en bij thuiskomst maar eens goed naar de bestaande gekeken,wel veel werk aan maar dit heeft zeker
de moeite geloond.bekijk maar eens naar de foto van mijn bestaande radiator,
en mischien ook maar eens de moeite doen om de jouwe een goed te controleren.
want laat ons er maar vanuitgaan dat dit zeker niet de enige zal zijn in deze
staat van "ontbinding"

ps. bij volgende groupsbuy van radiator zeker nog eentje voor mij,want ik heb
de andere f nog niet kunnen controleren,deze is van 't zelfde jaar dus zal wel niet
meer nieuw zijn zou ik zo zeggen.
trouwen nog eens mijn dank aan leblar om mij deze mee te nemen;
SUPER MAAT 



