Heb nu al 3 polissen over geplaatst en ze beginnen bij mijn andere verzekeringsmaatschappij te begrijpen dat ze niet goed bezig zijn!
Toen ik de TF voor mijn vrouw kocht wilde ze deze
niet op mijn naam zetten maar op die van mijn dochter!

Ik had al 5 GOEDKOPE polissen wist dien klojo te zeggen!
Heb mijn papieren genomen en gezegd dat ik met de TF wel ergens anders zou gaan en dat ik heel mijn boelke daar ging weghalen

. Tegen dat ik thuis kwam had ik al een mail met de nodige excuses en een betere prijs dan hij mij even daarvoor had laten zien maar heb een mail gestuurd dat ze "den boom" in konden en ondertussen zijn ze daar dus mee bezig!

Beetje gaan shoppen en aangezien mijn buurman een onafhankelijke makelaar is heeft hij mij een voorstel gedaan dat ik tot 3x toe laten verscherpen heb door andere voorwaarde te laten zien van andere maatschappijen.
Dus even goed rondkijken en een beetje druk zetten helpt wel degelijk.
Volgend jaar breng ik ook mijn brandverzekering over en krijg ik nog eens 5% korting op al mijn andere verzekeringen!
