door Bruno » zo sep 25, 2011 12:34 pm
Ik verzekerde de wagen inderdaad vroeger ook alleen in de zomer en de lente. Nummerplaten bleven gewoon behouden. Nu heb ik echter gekozen voor een formule als 3de wagen, waar je minder er dan 10.000 km per jaar maar rijdt. Resultaat is een nog goedkopere verzekering in ons geval, dan de 6 maandelijkse. Voordeel is, dat indien een mooie voor- of najaarsdag, je lekker de MG van stal kan halen. Een wagen voor lange tijd laten stilstaan is trouwens nooit bevorderlijk voor die wagen.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer