BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1
Winterbanden
  • Avatar gebruiker
    Kobold
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 28
    GeregistreerdCOLON di sep 20, 2011 10:44 pm

    Winterbanden

    door Kobold » vr sep 23, 2011 11:29 pm

    Ik ben van plan de MGF deze winter door te blijven rijden, omdat de Land-Rover een total overhaul heeft..

    Nu heb ik al 14" stalen velgen (4 voor €50,-) en nu ga ik er banden bij bestellen.
    Omdat de velgen 14" zijn moet ik de wanghoogte van 50 naar 60 of 65 verhogen, voor dezelfde omloop van het wielvlak.

    voor de winterband wil ik een 195 op alle 4 de hoeken van de auto, is dit een juiste gedachte of moet ik hier ook de breedtes voor en achter aanhouden, mij insteek is meer druk geeft beter grip, met gedoseerd vermogen.....
    gekocht: 69.000km So far: 76.000 km, '97 1.8vvc brg, bodysuit, Dunlop SP sport1, Heritage hardtop, 1e koppakking

    To do: nieuwe bougiekabels, SS coolingtubes, winterbanden (november), distributie + spanrollen en waterpomp, witte knippers, gerookte achterlichten, (laten) detailen

    Wishlist: K&N / Pipercross Viper / MS Vader, 52mm TB, 4-2-1 manifold, sports cat,performance uitlaat
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Winterbanden

    door RemcovanKuilenburg » vr sep 23, 2011 11:33 pm

    Kijk eens met de zoek functie want er staat wel wat over geschreven hier.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten