door Kobold » vr sep 23, 2011 11:29 pm
Ik ben van plan de MGF deze winter door te blijven rijden, omdat de Land-Rover een total overhaul heeft..
Nu heb ik al 14" stalen velgen (4 voor €50,-) en nu ga ik er banden bij bestellen.
Omdat de velgen 14" zijn moet ik de wanghoogte van 50 naar 60 of 65 verhogen, voor dezelfde omloop van het wielvlak.
voor de winterband wil ik een 195 op alle 4 de hoeken van de auto, is dit een juiste gedachte of moet ik hier ook de breedtes voor en achter aanhouden, mij insteek is meer druk geeft beter grip, met gedoseerd vermogen.....
gekocht: 69.000km So far: 76.000 km, '97 1.8vvc brg, bodysuit, Dunlop SP sport1, Heritage hardtop, 1e koppakking
To do: nieuwe bougiekabels, SS coolingtubes, winterbanden (november), distributie + spanrollen en waterpomp, witte knippers, gerookte achterlichten, (laten) detailen
Wishlist: K&N / Pipercross Viper / MS Vader, 52mm TB, 4-2-1 manifold, sports cat,performance uitlaat