door Bruno » di jun 14, 2005 11:12 pm
We behielden de originele breedte van de plaat, maar de hoogte paste we aan, om de reden die je daar meegeeft.
Ik vind inderdaad, dat een nummerplaat op een F zijn neus serieus ontsiert, door dat ze de luchthapper onderaan bijna bedekt.
Als je echter op een brede nederlandse plaat, de hoogte gaat veranderen, gaat dit wel harder opvallen. Ik weet niet hoe streng ze daar op zijn over de grens. Bij ons valt het mee, want zelfs op de autokeuring werd er van mijn plaat niks gezegd.
( ... doet er mij aan denken, dat ik mijn avatar eens moet updaten. )
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer