Het bewijs is vandaag nog maar is geleverd. Vandaag keuring gedaan met de F. Gebreken: geperforeerde schijven achteraan, gebarsten ruit vooraan, beetje te laag, zwarte ruiten, zwarte zonnenband te laag, niet vergeten, stuur zonder airbag met duidelijk lampje in het dashbord. Zonder Kitelysator (

), gewijzigde lichtsituatie achteraan en wat dacht je! Enkel afgekeurd voor linksvoor speling op de onderste chappe! Dit op zich is wel heel goed maar stel me nog maar is vragen waarom ze dan soms futuliteiten gaan zoeken waar er niets is.... Je weet gewoon niet wat hier mag, niet mag, getolereerd wordt... Vorige week iemand bij mij gehad met een Lancer met enkel stalen remleidingen en geperforeerde schijven, voor de rest volledig standaard, afgekeurd voor schijven én remleidingen!
