Als ik het goed heb kan je het glaasje los klikken van het binnenwerk. Dit kan je er vervolgens uit schroeven. De zwarte plastic rand kan ook los geklikt worden (even met een dunne schroevendraaier er tussen steken) Het kapje (in carrosseriekleur) zit met een spanveer vast, goed oppassen hiermee, maar dan heb je de hele spiegel wel zo'n beetje gedemonteerd.
Als er nog dingen zijn die ik vergeten ben....meld het even
De spiegel van de auto losmaken zal je al wel weten, maar dat is gewoon dmv de 2 schroefjes aan de binnenkant van de driehoek.
Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman