Ik wil dus een nieuwe uitlaat gaan bestellen. Ik zit zelf te denken aan de daytona van MS. Wie heeft deze ? Ik wil dat het geluid beschaafd blijft. het moet geen Golf GTi worden met een open pijp. Ik denk dat de "Trophy" (L+R rond sierstukje) het mooiste staat. Had jij deze toevallig Johan ? Die oranje F met zilveren splitter (ok ok, vulcano Bruno ) bij de beurs in houten was de jouwe niet ?
------------------Reply Ghostrider----------------------
Ik ben zeer tevreden over de uitlaat die ik nu heb.
Ik heb op mijn F de Supersport uitlaat die MS te koop aanbiedt.. Die uitlaat met DTM uiteinden. In combinatie met een catvervanger geeft deze een mooi donker geluid in de statonair stand, en een geweldig jankend geluid als de VVC erin hakt!!! (Volgens testrapporten ook vermogenswinst...)
Heb jij by the way die hitteschild-afdekking zelf gemaakt of zo gekocht?
Waarmee heb jij je uitlaat gepoetst?
Greetzz.
------------------Reply Sander----------------------
Ik heb de uitlaat gepoets met metal polish van autoglym:
Het hitteschild heb ik idd zelf gefabriceerd. Ik had het "gaas" nog liggen uit mijn 205GTi tijd. Was bedoeld voor de grille maar dat heb ik nooit meer afgemaakt. Het gaas had ik nog mooi op zolder liggen en kwam nu mooi van pas
Als ik de uitlaat heb denk ik dat ik het gaas matzwart ga spuiten. Staat misschien net iets orgineler/chiquer.
------------------Reply JohanV----------------------
Ik vind die uitlaat bij B&G met die twee pijpjes in het midden helemaal top!!!
Maar zou je bij die uitlaat geen problemen krijgen met de achterbumper van de MGF???
http://www.ukmgparts.com/index1.html?o=107713147326719
------------------Reply Johan----------------------
Volgens mij moet dat passen, deze is ontworpen voor de F.
Geen idee hoe het klinkt.
De Daytona komt trouwens van Janspeed, misschien moet je daar eens kijken.
Johan
------------------Reply Bruno ----------------------
Ik vind die uitlaat bij B&G met die twee pijpjes in het midden helemaal top!!!
Maar zou je bij die uitlaat geen problemen krijgen met de achterbumper van de MGF???
Past zonder enig probleem, maar je blijft wel met de 2 uitsparingen zitten links en rechts op de onderste helft van de achterbumper. IMO dus optisch niet "je dat", tenzij je de uitsparingen gelijk plamuurt
------------------Reply Jupke----------------------
http://www.roadstervision.de/dynamic/gallery/details.php?image_id=49
zo ziet dat eruit. Op nen donkeren *F* vallen de uitsparingen in de bumper voor de standaard uitlaat niet erg op,
groeten,
jupke
------------------Reply JohanV----------------------
Ziet er erg strak uit!
Helemaal top!
Wel prijzig opzich, als je demper gewoon nog goed is...
------------------Reply Bruno ----------------------
http://www.roadstervision.de/dynamic/gallery/details.php?image_id=49
zo ziet dat eruit. Op nen donkeren *F* vallen de uitsparingen in de bumper voor de standaard uitlaat niet erg op,
Inderdaad, van zo'n afstand valt het niet op maar in het echt daarentegen, zelfs op een donkere kleur IMO, zie je het wel degelijk
------------------Reply Sander----------------------
Ik krijg de daytona hopelijk vrijdag of zaterdag binnen
Ik ga hem zelf monteren. We hebben een smeerput in de garage. Ik heb al een kat vervanger icm roestvrij stalen bouten. Zodra je die hebt is de rest peanuts
------------------Reply JohanV----------------------
Klik ff om te luisteren naar zo'n daytona systeem:
(dit is dat systeem met 4 pijpjes, maar zal ongeveer hetzelfde klinken....)
http://www.mikesatur.co.uk/sounds/daytona.mp3
GEWELDIG!!!
Ik weet wel dat ALS ik die demper verander, dat er zo een op komt...
------------------Reply Sander----------------------
Die had ik al gehoord ja. Maar is het met of zonder katvervanger.... Ik zal het hopelijk maandag uitvinden