Dus rijksweg en binnenweggetjes, stapvoets en 140 km/uur hebben zich afgewisseld.
De hele tijd de meterstanden in de gaten gehouden.
De watertemp. heeft constant op 1 streepje onder het midden gestaan, dus dat is goed.
De olietemp heeft gevarieerd tussen de 90 en de 110 gr. is dit een goede waarde ?
Verder klonk de motor prima, er is niets gaan lekken ofzo, dus al met al een lekkere, waardevolle middag !





