BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1
Probleem met verwarming of niet?
  • Avatar gebruiker
    MGTF2002
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 224
    GeregistreerdCOLON ma aug 29, 2011 8:04 pm
    WoonplaatsCOLON NL Limburg op z'n smalst

    Probleem met verwarming of niet?

    door MGTF2002 » do sep 01, 2011 7:25 pm

    Misschien een beetje voorbarig of te vroeg, maar voorkomen is beter dan genezen.

    Als ik de verwarming aanzet in m'n TF werkt ales goed. op een gegeven moment heb je een lekker temperatuurtje gecreerd in de auto en staat alles goed.
    Aanjager staat goed, verwarmingsknop staat goed ect.

    Nou komt het probleem:
    Zolang ik blijf rijden......
    Sta ik stil voor een stoplicht of ga ik een stuk langzamer rijden, wordt het weer steenkoud in de auto.
    Dus verwarmingsknop omhoog. Rij ik weer FF, wordt het weer bloedheet. Begint het regel avontuur weer opnieuw.

    Is dit normaal bij een MG TF?
    Indien nee. Wat is het probleem?

    PS De auto heeft ook Airco.
    MG TF 2002
    VOLVO C30 R-Design


    a.k.a. Eric
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: Probleem met verwarming of niet?

    door BlackFox » do sep 01, 2011 7:29 pm

    Is zeker niet normaal, wellicht je verwarmingskachel eens ontluchten? ;)

    Ontluchtingsnipple daarvoor zit onder de zwarte plastic onder de voorklep.
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten