De 1e foto komt uit het andere topic. Deze heb ik er ook maar even bij gezet.
Nog even 2 extra plaatjes toegevoegd:
Lelijk windscherm op de laatste foto. Dat was dan ook echt het enige minpunt wat ik kon vinden.



Jupilerman schreefColon:shock:![]()
![]()
awsome car. Zie je wel dat mijn surfgedrag de moeite loont.


Jupilerman schreefColonàla Al Pacino, godfather:
"you tawlking to mie? Wanna goe outside? Looking for trouble pawl?"
en hij trok nog eens aan zijn cigaar


Rene schreefColonaMiGo's
ik word oud. Vind het een prachtige MG maar die blauwe strepen..........
sorry
Rene

Rene schreefColonaMiGo's
ik word oud. Vind het een prachtige MG maar die blauwe strepen..........
sorry
Rene


Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.