door zeuneke » di aug 23, 2011 10:11 pm
Hey allemaal,
na 2 keer te gaan toeren in Zwitserland is mijn madam er van overtuigd dat grote remmen beter ....remmen !
Ik dacht dat ik hier toen we de auto net hadden al eens wat over geschreven had en dat iemand me een setje had aangeboden (een zekere "speed" dacht ik )maar ik kan er niet direct iets van terug vinden op het forum ...
Kan iemand helpen ( is wel een Elegance met 16 duimen past dat standaard ?), waarvoor mijn dank !
frank
MG B roadster 1969
Matra Murena 2.2 1981
Porsche 944 1986
MG TF 2003
Peugeot 306 cabrio Roland Garros
Peugeot 106 (werkbakje)
Peugeot 807 (werkbak)