











jantje schreefColonik ben nu precies ook geen echt auto-genie, maar de kabel van de bobine vervangen vond ik toch niet moeilijk.
Het moeilijkste was de bobine lokaliseren. Maar zoals gezegd: de kabel volgen en je komt er zelf wel bij dan even wringen met je hand tussen een aantal "dingen" en je voelt zo de aansluiting.
Vastmaken in omgekeerde volgorde zou ik zo zeggen...



Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.