










Bruno schreefColonT'is gewoon een leuke mod, zeker als de inlaat er toch af moet.
@ Sander, bedankt, ze bestaan dus al wel degelijk, als ik het goed begrijp. Ik zie hoe ik ze kan ophalen, want als ik ze tegen zaterdag heb is het ook heel goed. Je mag me er dan nog één bijbestellen.

ErikB schreefColonWat vermogen betreft, zet ik hier nog even een vraagteken bij.
Per slot van rekening vloeit er ook behoorlijk hete koelvloeistof naartoe




Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.