Daarbij kwam ik het volgende tegen:


Troebele KVS en het stinkt. Ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren van mijn andere auto de de KVS stinkt en daar ziet het er zeker niet zo troebel uit.
Iemand enig idee hoe dit komt en of het kwaad kan?
Ik moet er wel bij zeggen dat hij afgelopen jaar maar 5000 kilometer gereden heeft. Maar hij is wel altijd eerst netjes warm gereden en altijd minstens 10 kilometer gereden. Heeft dat er mee te maken?







