


BlackFox schreefColonSchijven vervangen met oude remblokken is not done
Als de schijven nog goed genoeg zijn kun je ze wel laten afdraaien, maar ook dan gebruik je best nieuwe remblokken.
Als je nu enkel nieuwe schijven steekt, gaan die niet optimaal remmen/verslijten doordat het profiel van de oude schijf nog in de oude remblokken zit.






Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.