nu heeft een van de 2 eigenlijk te veel spanning, en de andere eigenlijk iets te weinig
mijn vraag natuurlijk...kan ik deze spanning(op het voorste deel van de softtop) aanpassen,
ik denk met de stelschroef die ik zie zitten aan het scharniersysteem.
iemand die mij dit bevestigen
,of verbeteren kan en...oftopic
maar heb gewoon zoveel vraagjes om de F te optimaliseren.(is zo'n beetje mijn weekend bezigheid geworden.)
